Ważne: nauczanie zdalne
Jak dołączyć do lekcji za pomocą komputera lub laptopa:
1. Wejdź na stronę www.zoom.us
2. Na ciemnej belce, w prawym górnym rogu najedź kursorem na przycisk „Resources”,
po jej rozwinięciu wybierz z listy Download Zoom Client.
3. Powinna wyświetlić się strona Download Center. Poniżej znajdziemy
pozycję ZOOM CLIENT FOR MEETINGS - klikamy niebieski przycisk Download.
4. Instalujemy program ZOOM.
5. Po zainstalowaniu programu powinno automatycznie pokazać się okno ( jeśli nie, włącz program ),
w którym klikamy w przycisk Join a Meeting.
6. Ukaże się nam pole Enter meeting ID, w które wpisujemy ID spotkania (otrzymasz je od swojego lektora) oraz Twoje imię i nazwisko lub imię i inicjał nazwiska (User). Zaznaczamy okienko Remember my name, reszta okienek pozostaje odznaczona. Po uzupełnieniu pól klikamy Join.
7. (Tylko za pierwszym razem) Kliknij „I Agree” z warunkami.
8. Brawo! Właśnie dołączyłeś/aś do spotkania. Program poprosi o zezwolenie dołączenia Audio i Video. Prosimy kliknąć Join with Computer Audio lub Video w zależności od prośby oraz zaznaczenie okienka: Automatically join audio...
Przebieg lekcji:
1. Po rozpoczęciu zajęć zobaczysz i usłyszysz nauczyciela.
2. Będziesz pracował/a z całą swoją klasą.
3. Będziesz mogła/mógł zadawać nauczycielowi pytania, możesz również zadawać pytania w formie pisemnej na czacie.
Wskazówki:
1. Dźwięk będzie wyraźniejszy, jeśli użyjesz słuchawek.
2. Jeśli się spóźnisz, nie martw się – nadal możesz dołączyć do zajęć.
3. Zoom będzie działał najlepiej, jeśli zamkniesz wszystkie inne programy / aplikacje w telefonie lub komputerze.
4. Ze względu na konieczność sprawdzania obecności prosimy o logowanie prawdziwym imieniem i nazwiskiem.
Postanowienia końcowe:
1. Przypominamy, iż nie ma obowiązku używania kamery podczas zajęć (można połączyć się bez transmisji video).
2. Zabrania się nagrywania zajęć oraz innych form ich utrwalania (w tym robienia zdjęć) bez pisemnej zgody lektora prowadzącego.
3. Zajęcia przeznaczone są tylko dla kursantów CE Maxiumus. Nie mogą w nich uczestniczyć osoby postronne (np. rodzina, znajomi).
4. Przypominamy, że udział w zajęciach jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wizerunku (włączenie kamerki jest dobrowolne) w celach dydaktycznych do prowadzenia zajęć.